Ja ha arribat l'estiu, i amb ell les vacances. Platja i muntanya s'ompliran per rebre a milions de turistes que tenen una cosa en comú: que aniran acompanyats pel seu smartphone. Tant si vas a arrebossar-te en la sorra, com si prefereixes passar uns dies en...

A les xarxes socials, la privadesa i la seguretat no existeix. Per això, és important advertir als usuaris que les utilitzen de la importància d'utilitzar les xarxes de manera prudent. Cada vegada circulen més estafes per la xarxa i whatsapp en els quals podem caure fàcilment....

Les xarxes socials s’estan convertint en el principal canal d’atracció de nous clients i fidelització. Qualsevol negoci de cara al públic és important que es modernitzi i que faci el salt tecnològic per a poder ampliar el seu radi de captació de nous clients i...

Twitter, la Lliga de Futbol Professional (LFP) i Mediapro (la productora propietària dels drets audiovisuals de la competició) han signat un acord amb el qual es difondrà a través de la xarxa de microblòguing les millors jugades, tots els gols i opinions dels protagonistes, en format d'àudio i vídeo. Aquests continguts es distribuiran a través del compte oficial de la LFP, @LaLiga.

Segons assenyala Mediapro en un comunicat, aquest acord donarà a la lliga espanyola "la màxima difusió mundial", ja que serà la única lliga de futbol que tindrà aquest canal. Fins ara, només la NBA disposa d'un acord similar que li permet difondre els seus continguts globalment i gairebé immediatament. D'aquesta manera, diu la productora, tots els aficionats al futbol i seguidors de la millor lliga del món podran accedir a totes les novetats de cada jornada.

El president de la LFP, Javier Tebas, destaca que gràcies a aquest acord la Lliga tindrà una major globalització. "La millor lliga del món ara estarà a la millor xarxa social del món", afegeix. Per la seva banda, Jaume Roures, màxim responsable de Mediapro, recorda que la productora "sempre ha treballat per portar el futbol als aficionats a través de totes les finestres possibles" i subratlla que amb aquest acord s'assolirà "una dimensió global".

Per últim, el conseller delegat de Twitter, Dick Costolo, assenyala que "alguns jugadors de la Lliga estan entre els usuaris que més seguidors tenen a Twitter i dels que millor interactuen amb els seus seguidors a tot el món". En la seva opinió, aquest és un fantàstic acord, ja que en centenars de països milers de seguidors estan pendents del que fan aquests jugadors.

El 15 % dels espanyols reconeix que es connecta a Internet mentre està al lavabo. Les xarxes socials i les noves tecnologies han canviat els nostres hàbits i rutines. La normalització de l’us d’aquestes noves formes de comunicació s’han estès fins i tot, en les nostres...

 Comença el compte enrrere pel Social Tapa. Aquest dijous tindrà lloc la primera trobada que combina les Xarxes Socials amb una degustació de tapes al Vallès Oriental. Es tracta d’una trobada distesa i molt gustosa a on descubrirem interessants particularitats de la xarxa.  L’acte, que es...

El concurs audiovisual, impulsat per l'Ajuntament de Granollers, promociona entre els joves la responsabilitat en les xarxes socials i amb les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC). SobrePantalles és un projecte de caràcter preventiu dirigit a joves d'entre 16 i 30 anys per...

L'emissora de la Garriga ha posat en marxa un concurs que pretén potenciar la presència del municipi en les xarxes socials a través de fotografies i temes relacionats amb el municipi en Instagram. Ràdio Silenci, l'emissora municipal de la Garriga, va posar en marxa a finals...

Com cobriran els mitjans de comunicació locals la decisiva jornada electoral del # 25N a la xarxa? Quin paper jugaran les xarxes socials en el flux informatiu del # 25N? Com les van a utilitzar els principals mitjans de comunicació del Vallès durant la jornada...