20 juny Els avantatges de Google My bussiness
Els clients i les ventes és el factor clau per determinar l’èxit d’una empresa. Conscient d’això, Google substitueix el seu “ Google Places per empreses” per Google My Bussiness. El seu objectiu principal? Facilitar el contacte amb els clients i crear una reputació en línia per al teu negoci. Aquest servei unificarà totes les eines que actualment ofereix el buscador (servei de cerca, Google Maps i Google +) per a que els clients puguin trobar la teva empresa des de qualsevol dispositiu.
En aquest sentit, Google mostrarà la informació correcta en el moment oportú. És a dir, que si el teu client et busca a través del mòbil, veurà les indicacions per arribar amb cotxe o a peu al teu negoci, l’horari de l’empresa o el número de telèfon per a que, amb només un clic, pugui trucar-te.
Un altre punt fort de Google My Bussiness és la facilitat que dona per a contactar i interaccionar amb els teus clients. Podran expressar la seva opinió, valoracions i ressenyes, així com compartir continguts interessants que publiquis a través de la teva pàgina de Google +.
Les prestacions del servei no acaben aquí. De forma imminent també es podrà rebre la informació a través de la seva aplicació mòbil per a Android i iOS. Google també assegura que s’estan actualitzant els actuals usuaris de “Places per empreses” i el panell de Google+ cap aquesta nova experiència.
Si vols més informació sobre aquest servei del buscador a tot el món, entra en el web de Google My Bussiness o mira el vídeo que trobaràs a continuació.