Dins de les diferents estratègies de màrqueting online, l’e-mail màrqueting és una de les més efectives per comunicar-te amb els teus clients i, el més important, que et retorni la inversió.
Es tracta d’una eina a l’abast de qualsevol tipus d’empresa molt més econòmica i efectiva que el correu directe tradicional.
Un altre dels avantatges d’aquesta acció de màrqueting és que genera una resposta immediata, ja que és una invitació a descobrir més sobre el servei o producte que estàs promocionant.
A diferència d’altres mitjans de promoció, les eines que s’utilitzen a l’e-mail màrqueting permeten seguir amb exactitud i en temps real els resultats d’una campanya perquè puguis encertar el màxim possible.
Cada vegada que tens una novetat, fas una promoció o vols anunciar un vídeo estàs creant una informació que pot ser d’interés pels teus clients.
A l’estar sempre informats dels teus productes i/o serveis, l’índex de conversió, és a dir, els objectius de venda, és més elevat.
L’e-mail màrqueting és una eina molt poderosa per transmetre la confiança i credibilitat que tot usuari busca en una empresa.
Cada e-mail que enviis és l’aparador perfecte perquè els clients vagin a la teva web. Si els convenç, hi entraran. Si no, marxaran.