L’ús de Google Adwords permet a la teva empresa sortir en els primers resultats de cerca i obtenir un tràfic a la teva web per sobre dels teus competidors.
L’alt nivell de segmentació que et permeten els anuncis de pagament de Google fa possible afinar moltíssim en el perfil de client al que vols arribar. Tenim la opció de definir la posició geogràfica (país, regió, ciutat…), demogràfica (sexe i edat), horari del dia en el que volem que es mostrin els anuncis o la freqüència en la que volem que apareixin a l’usuari.
Un altre gran avantatge de Google és que ens permet pagar per cada clic que tingui el nostre anunci. Per tant, només pagarem per les visites que l’usuari realitzi a la nostra pàgina web.
Estudi de les paraules clau que caracteritzen al teu negoci.
Selecció del pressupost òptim segons la competència del sector i els teus objectius a assolir.
Creació de l’anunci. És el moment de destacar el que et distingeix de la teva competència.
A mesura que la campanya vagi avançant anirem enfocant-la per aconseguir el millor rendiment possible.