Blog

En vols saber més? Descobrim detalls sobre Grafix i els nostres projectes, repassem les últimes tendències i t’expliquem idees digitals pel teu negoci.

Ets un emprenedor? Comences una empresa? Perquè ara més que mai hem de donar suport als emprenedors, Grafix ha dissenyat un pack emprenedor per ajudar a tots aquells talents que han decidit convertir el seu somni en una realitat! D’aquesta manera, els nostres experts en disseny...

Twitter, la Lliga de Futbol Professional (LFP) i Mediapro (la productora propietària dels drets audiovisuals de la competició) han signat un acord amb el qual es difondrà a través de la xarxa de microblòguing les millors jugades, tots els gols i opinions dels protagonistes, en format d'àudio i vídeo. Aquests continguts es distribuiran a través del compte oficial de la LFP, @LaLiga.

Segons assenyala Mediapro en un comunicat, aquest acord donarà a la lliga espanyola "la màxima difusió mundial", ja que serà la única lliga de futbol que tindrà aquest canal. Fins ara, només la NBA disposa d'un acord similar que li permet difondre els seus continguts globalment i gairebé immediatament. D'aquesta manera, diu la productora, tots els aficionats al futbol i seguidors de la millor lliga del món podran accedir a totes les novetats de cada jornada.

El president de la LFP, Javier Tebas, destaca que gràcies a aquest acord la Lliga tindrà una major globalització. "La millor lliga del món ara estarà a la millor xarxa social del món", afegeix. Per la seva banda, Jaume Roures, màxim responsable de Mediapro, recorda que la productora "sempre ha treballat per portar el futbol als aficionats a través de totes les finestres possibles" i subratlla que amb aquest acord s'assolirà "una dimensió global".

Per últim, el conseller delegat de Twitter, Dick Costolo, assenyala que "alguns jugadors de la Lliga estan entre els usuaris que més seguidors tenen a Twitter i dels que millor interactuen amb els seus seguidors a tot el món". En la seva opinió, aquest és un fantàstic acord, ja que en centenars de països milers de seguidors estan pendents del que fan aquests jugadors.

Grafix Gestió Informàtica, empresa líder en manteniment informàtic al Vallès Oriental, és el patrocinador oficial de l’aventura que empendrà el A.E. Ramassà a Etiòpia. L’equip de Les Franqueses del Vallès, que milita actualment a la darrera categoria del futbol amateur 4ta Territorial Catalana Grup 9, viatjarà...

Grafix Gestió Informàtica, l'empresa número 1 en manteniment informàtic al Vallès Oriental, ha donat 6 ordinadors a la Fundació Privada LAR, de Llinars del Vallès, la organització sense ànim de lucre que tutela a persones afectades per malalties mentals. Entre els seus objectius està el...

El 15 % dels espanyols reconeix que es connecta a Internet mentre està al lavabo. Les xarxes socials i les noves tecnologies han canviat els nostres hàbits i rutines. La normalització de l’us d’aquestes noves formes de comunicació s’han estès fins i tot, en les nostres...

Encara no teniu clar què regalareu per Nadal? Si teniu un familiar que és un apassionat de la tecnologia, a continuació us donem un llistat dels 5 regals amb els que triomfaràs segur! Nexus 5. El mòbil més esperat de Google, fabricat per LG. Es tracta...

Grafix tanca les celebracions del seu 15è aniversari amb un vídeo molt especial! Hem tingut l’honor de comptar amb la realitzadora més popular de videoclips a Catalunya, la Lyona Ivanova (responsable dels vídeos musicals de Love of Lesbian, Beth Rodergas, Amaral o Lory Meyes) i el...