grafix-agencia-comunicacio-marketing-informatica

Coneixes al teu client? Grafix et proposa una solució!

Millorar l’experiència dels usuaris és una tendència a l’alça. Una empresa que no té clients no pot persistir en el temps. Per això, les empreses tenen el repte de conèixer els seus clients, els quals estan sotmesos a un entorn canviant.

Si coneixes com es comporten els clients, podràs millorar la seva experiència de compra i complir les seves expectatives. Per aconseguir-ho, hauràs primer d’identificar-los, diferenciar-los i interactuar-hi per poder personalitzar l’experiència.

  • Sabrem el que els agrada i el que no: Si sabem el que els nostres usuaris volen, se’ns farà molt més senzill oferir productes que els puguin interessar. D’aquesta manera, la nostra campanya tindrà més possibilitat de ser exitosa.
  • Fidelitat: Quan donem a les persones el que volen, aquestes ho valoren i agraeixen sent fidels a la nostra marca. Tenir cura dels petits detalls i fer cas de les observacions tindrà un valor fonamental.
  • Serem recomanats: Saber el que altres necessiten ens donarà més rellevància, ja que els nostres usuaris podran veure el nostre compromís; en notar-ho, no ho pensaran dues vegades per recomanar-nos amb els amics i familiars.
  • Majors guanys: Les bones campanyes basades en el coneixement del nostre públic objectiu, ens donaran grans ingressos i el millor és que ens estalviarem haver d’invertir en productes que no funcionaran. Si sabem el que el client vol, l’únic que hem de fer és donar-ho.
  • Tindrem una imatge positiva davant del públic: Una empresa que es preocupa pel que volen els altres, que interessa conèixer els seus seguidors, a tot arreu del món serà ben vista. Actualment, són poques les organitzacions que s’enfoquen al 100% a satisfer el client i per això no aconsegueixen el posicionament que desitgen. No obstant això, les que sí que ho fan en poc temps assoleixen els seus propòsits.

 

I ara, la pregunta del milió; Els teus clients et compren per raons lògiques o emocionals?

Segurament contestaràs que ambdues, i l’altra pregunta que sorgeix és: Què fas per a conèixer les necessitats emocionals del teu client?
Els productes estan dissenyats i desenvolupats des de la lògica, però són comprats des de l’emoció, i saber identificar-les, és fonamental per l’èxit.

El 80% de les decisions de compra són emocionals. Ven més, coneix al teu client.

Si t’agradaria apropar-te al teu client, conèixer les seves emocions i poder garantir l’èxit amb la relació que s’esdevé amb aquest, tenim una proposta per tu!

Grafix ha iniciat un nou curs anomenat “Coneix al teu client” de tan sols 4 hores realitzades en un dia. L’objectiu és donar a conèixer la importància de tenir en compte les necessitats emocionals a l’hora de dissenyar i dur a terme un producte o servei i com podem identificar algunes d’elles d’una manera fàcil i senzilla.

Descobreix el que pot oferir-te aquest curs a tu i tots als teus treballadors.

Conèixer els seus clients és la clau per fer créixer el teu negoci, ja que podràs oferir just el que busquen i necessiten, i posicionar-te millor al mercat. Permeteu-nos ser part de la vostra estratègia. Contacteu amb nosaltres!