03 abr. El Adobe Digital Màrqueting Suite millora la seva anàlisi predictiu
Adobe Systems Incorporated s’ha pronunciat per donar a conèixer les noves capacitats del seu Adobe Digital Màrqueting Suite, que ajudarien a reduir la dificultat de l’eina per descobrir patrons de comportament en grans volums de dades.
Amb aquests canvis els professionals podran classificar de forma més ràpida les dades per així poder trobar una informació òptima que els ajudi a aprofitar aquestes mateixes dades per predir resultats a futur. La intenció d’Adobe és oferir als especialistes en màrqueting una aplicació centrada en l’anàlisi predictiu de manera que les seves decisions arribin a ser intel · ligents i avantguardistes.
El Adobe Digital Màrqueting Suite és una plataforma oberta que serveix com a servei d’optimització a la xarxa, és un recurs que utilitza la retro alimentació dels clients (Feedback) per impulsar qualsevol tipus de negoci, innovándolo i millorant l’eficàcia del seu màrqueting.
Aquesta Suite està composta de diverses aplicacions que s’integren per poder millorar la promoció amb els clients mitjançant l’adquisició, conversió i també retenció dels mateixos, a més de proporcionar eines per a la creació de nou i valuós contingut.
Un professional de màrqueting, en utilitzar aquest entorn, tindrà la possibilitat d’identificar diferents estratègies de màrqueting i ubicar avisos publicitaris de gran efectivitat, sumat a la gran capacitat de creació d’experiències per a clients que disposarà. Així mateix, tindrà a l’abast l’oportunitat de personalitzar i evolucionar les seves tècniques a través de qualsevol canal de màrqueting digital, com pàgines web, correus electrònics, social media, mòbils o vídeos.
Mitjançant un ús avançat de l’Adobe Digital Màrqueting Suite, és possible automatitzar diverses interaccions amb els clients i consumidors a més de millorar el ROI que, al final, impactarà de forma positiva en el negoci que s’estigui promocionant.
Via: diarioti