05 maig El Marketing 360º
El Marketing 360º és un concepte creat per l’aprofitament de totes les eines disponibles de diferents mitjans per transmetre un missatge de marca. Aquest tipus de marketing busca crear una estratègia de comunicació utilitzant la publicitat convencional, la on-line i la interactivitat de forma integrada i dirigida cap a un target específic.
Aquí et comentem algunes característiques destacades:
- El principal objectiu del Marketing 360º és interactuar amb els clients de forma integral i garantir una bona experiència global i positiva amb la marca, independentment del canal que s’utilitzi. Així es construeix una relació més forta entre consumidor i marca.
- És important transmetre una imatge única i consistent en tots els mitjans que s’utilitzin, així queda molt més clar quin és el missatge que es vol transmetre.
- Adaptar el missatge a cada canal serà un punt clau perquè el contingut funcioni de forma efectiva en cada format.
- Optimitzar i analitzar contínuament les accions de l’estratègia 360º facilitarà que les tasques siguin cada cop més efectives per aconseguir els resultats desitjats.
En resum el Marketing 360º en aquesta era digital és una eina bàsica per traslladar una idea completa a través de diferents recursos i accions que s’entenen en un conjunt. D’aquesta manera podrem transmetre al nostre consumidor una experiència coherent i unificada.