11 maig El rentat de cara d’Instagram
Instagram ha presentat la seva nova imatge amb canvis tant en el disseny del logotip com en l’estètica interna de l’aplicació.
El Responsable del Departament de Disseny d’Instagram, Ian Spalter, ha explicat que es van adonar que havien d’abandonar la imatge de la càmera antiga de color marró, que els ha acompanyat durant 5 anys, per passar a tenir un logo amb més caràcter que mostrés l’evolució de la xarxa social.
La nova imatge s’omple de colors en forma de gradient representant una càmera més simple que l’anterior. Aplicacions com Layout, Boomberang i Hyperlapse, que formen part de l’entramat d’Instagram, també han modificat els seus logos.
Com hem comentat al principi, Instagram ha canviat l’estètica interna de l’aplicació, tant pels dispositius d’Android com d’iOS, i ha optat per un disseny més minimalista i nítid utilitzant colors com el blanc i el negre. El CEO de l’empresa, Kevin Systrom, ha dit que amb aquest canvi es vol aconseguir que l’usuari centri la seva atenció en les fotografies i els vídeos que es comparteixin perquè, així, l’aplicació passi a un segon pla.
El nou disseny d’Instagram en cap cas afecta a la navegació de l’usuari. Fins al moment, les modificacions només són estètiques ja veurem si finalment canvien l’ordre cronològic de les imatges i els vídeos publicats.