24 gen. Quines són les paraules que ens ajudaran a tenir més èxit a les xarxes socials i al blog?
S’ha de tenir gràcia i molta creativitat per a cridar l’atenció dels internautes a les xarxes socials. A l’hora d’escriure un tuit, pujar un article al blog o publicar un post al Facebook, s’ha de buscar un tema diferent, que destaqui de la abundant competencia. Com aconseguir-ho? No només depèn del talent innat del community manager, de l’expert en posicionament web (SEO) o dels analistas web. També hi influeix la ciencia. I és que existeixen múltiples teories sobre com redactar un titular, com presentar el material a Internet, etc. que acabaran aportant els objectius buscats per la marca. No obstant, hi ha recomenacions que, d’una forma més breu i directa, poden donar les mateixos resultats.
El portal Short Stack ha publicat unes infografies on conclou que, en el cas del blog, les entrades més compartides són les que inclouen paraules com “sorprenent”, “ciencia” o “crític”. Pel que fa al Twitter, els tuits més retuitejats són els que recorren als conceptes “top”, “follow” o “por favor”. I en el cas del Facebook, els posts amb més èxit són els que contenen derivats dels verbs “assessorar”, “inspirar” o “fascinar”.