23 abr. Recopilació dels millors llibres gratuïts de màrqueting digital i xarxes socials que la princesa li va regalar al cavaller
Explica la llegenda de Sant Jordi que fa molts anys els habitants del petit poble de Montblanc vivien atemorits per un ferotge drac que devorava a totes les persones.
Preocupats per la situació els habitants de Montblanc van decidir oferir cada dia una persona del poble per saciar la fam del terrible drac. D’aquesta manera van organitzar un sorteig diari per escollir quina persona havia de sacrificar-se.
Però va arribar un dia que la sort va decidir que fos devorada la preciosa i simpàtica filla del rei. El rei, molt trist i afligit, va ser just i va acceptar el resultat del sorteig. Així que la bella princesa va partir del castell per trobar-se amb el drac.
Quan la Princesa estava de camí a la cova va aparèixer del no res un jove i fort cavaller que li va dir: “No et preocupis bella donzella he vingut des de molt lluny per protegir-te i alliberar el vostre poble d’aquest monstre”. El cavaller es va acostar amb el seu cavall blanc i va clavar la seva llança al cor del drac per així matar-lo. De la sang del drac va néixer ràpidament un bell roser amb les roses més vermelles que la princesa havia vist mai. El cavaller va tallar una de les roses i la va regalar a la princesa.
Encara que aquesta part de la llegenda és poc coneguda, es comenta que la princesa agraïda per haver-la salvat li va regalar al noble cavaller la millor recopilació de llibres gratuïts de màrqueting digital i xarxes socials mai creada. Després de molts anys en l’oblit, per aquest Sant Jordi a Grafix hem pogut rescatar aquest llistat per a tots vosaltres:
1. Mi comunidad…Me quiere o no me quiere (Stephan Fuetterer)
2. Las mejores prácticas en redes sociales para empresas: guía y casos de éxito (Bárbara Pavan, Juan Jesús Velasco, Fernando Jiménez, Marilín Gonzalo y Inti Acevedo)
3. Guía Community Manager (Maestros del Web)
4. El libro de (Genes)
5. Guía completa de Google+: Uso práctico para particulares y empresas (Ana Nieto Churruca)
6. Cuadernos de Comunicación: Identidad digital y reputación online (Evoca)
7. Tienes 5 segundos (Juan Carlos Camus)
8. 20 cosas que he aprendido sobre Internet y los navegadores (Google)
9. Aprender Aprender (Polièdric)
10. Guía para principiantes sobre optimización para motores de búsqueda(Google)
11. Libro Blanco de las aplicaciones móviles(Mobile Marketing Association)
12. El Internet de las Cosas (Fundación de la Innovación Bankinter)
13. Todo va a cambiar. Tecnología y evolución: adaptarse o desaparecer (Enrique Dans)