SEM PER PRINCIPIANTS

“SEM és el màrqueting que es basa en campanyes pagades en els motors de cerca”.

Avui us parlarem de les principals claus de l’SEM (search engine màrqueting).

Com tots veiem / sabem, quan vam realitzar una recerca a Google, els 3-5 primers resultats són anuncis. Però i perquè s’inverteix en SEM i com ho fan els professionals per crear campanyes explosives?

Google Ads: Como funciona + consejos para ganar dindero con ellos.
  1. Google és l’amo de les plataformes per tant es pot abastar moltíssim trànsit fent publicitat per exemple en: Gmail, Aplicacions de tercers, Maps, Youtube, etc.
  2. Escull bé la teva campanya: Google Ads t’ofereix dues opcions, anuncis de cerca i display. Si el que vols és reforçar la teva marca a través de dissenys més visuals i dinàmics, utilitza Display. Si per contra, el teu objectiu és posicionar diferents paraules clau (han de ser rellevants i reals amb el que l’usuari va a trobar a la web), serà molt millor un anunci de search.
  3. Paraula clau vs frase clau: És molt millor una frase clau que una paraula clau. Per exemple si tens un aniversari és molt millor posicionar, pastissos d’aniversari de el lloc que sigui, a pastís a seques. Una paraula clau et portarà més trànsit però menys rellevant, per això no ens interessa.
  4. SEM o Facebook Ads: SEM sens dubte, en les xarxes socials els usuaris busquen divertir-se i interactuar amb ells, pel contrari a Google la gent el que busca és resoldre els seus dubtes.
  5. Quality Score: És la mètrica que l’ajuda a Google a dir si un anunci es mostra o no. Si el teu anunci compleix els requisits, aconseguiràs una millor posició.

campañas SEM para principiantes
Aquesta gràfica mostra que, tot i que l’anunciant gener va invertir menys, té millor posició

Tags:
,