15 abr. TikTok, en l’estratègia de mitjans de grans empreses
El 2021 ens aquesta demostrant dia a dia, que és l’any de noves xarxes socials i una d’elles, TikTok. Cada vegada més empreses s’han sumat a la plataforma de vídeos curts, llançant noves campanyes de publicitat per a connectar amb públics mes joves.
A Europa, ja hi ha mes de 100 milions d’usuaris en aquesta xarxa social i per això, les marques han vist en ella una clara oportunitat per a donar-se a conèixer i sumar-la en la seva estratègia de comunicació. Hi ha algunes empreses que opten per crear-se un perfil en l’aplicació i d’unes altres, que la utilitzen per a llançar campanyes publicitàries. Aquí apareix un nou concepte, always-on, que es refereix a quan una marca, inclou el mitjà en qualsevol de les seves campanyes.
El sector que més aquesta aprofitant l’eina, és la moda. Marques com Mango, Stradivarius, Corte Inglés i Pull & Bear, són pioneres en l’aplicació. També, empreses del sector de l’entreteniment com Amazon prevalgui o Universal Pictures, també estan en la llista d’anunciants.
Els avantatges que tindràs en utilitzar aquesta eina són , la millor percepció de l’usuari de la publicitat, ja que un recent estudi de Nielsen exposa que un 61% d’usuaris, creu que la publicitat és única i diferent, en l’eina, a més de poder arribar a una audiència multigeneracional. Sí que és cert que el target majoritari de TikTok són els joves, però cada vegada hi ha perfils que engloben la generació Z i X.
Amb la qual cosa, la conclusió és que… Quan defineixis la teva estratègia de mitjans, No t’oblidis de TikTok!