biz barcelona

Torna el BizBarcelona, els dies 5 i 6 de juny

BizBarcelona, el saló per a pimes, autònoms i emprenedors, arriba a partir de demà al recinte firal de Montjuïc, on les empreses participants podran conèixer una infinitat de propostes per créixer, innovar, finançar-se i internacionalitzar-se.

BizBarcelona, que se celebrarà els dies 5 i 6 de juny al pavelló 1 i el Palau de Congressos de la Fira de Barcelona, se centrarà aquest any en oferir a les pimes les diferents vies que existeixen per accedir al finançament, més enllà de les fórmules tradicionals, a través de les entitats bancàries.

logo-biz-barcelona

Així, BizBarcelona tornarà a organitzar, juntament amb l’Ajuntament de Barcelona-Barcelona Activa, el Mercat del Finançament, que permetrà a emprenedors i empreses presentar els seus projectes a 32 entitats amb un potencial d’inversió conjunta aproximat de 100 milions d’euros.

Els participants també podran tenir “cites ràpides” amb representants de xarxes d’inversors privats i fons de capital de risc, com EBAN, Keiretsu, The Crowd Angel, Caixa Capital Risc, BCN BA, Xarxa Antai, Nauta Capital o Fundació José Manuel Entrecanales. I perquè els emprenedors i empresaris perdin la por al fracàs, Barcelona acollirà també, per primera vegada a Espanya, un esdeveniment, batejat com “Failcon“, en el qual directius d’èxit explicaran les dificultats que han tingut abans de triomfar en els seus negocis.

Els participants, d’altra banda, disposaran d’un espai per presentar les seves idees i rebre consells de reconeguts directius en sessions de vint minuts.

Alguns dels alts executius que participaran en aquest espai són el director general de Microsoft a Catalunya, Carles Grau; el director general de Damm, Enric Crous; el president executiu de Abertis, Salvador Alemany, o el president de Mediapro, Jaume Roures.

BizBarcelona explicarà a més amb 160 conferències i tallers, una zona d’exposició comercial i diversos espais d’assessorament empresarial que atendran les peticions de les pimes i autònoms de forma personalitzada.
L’objectiu d’aquest saló és contribuir al creixement empresarial i la creació de nous negocis en un entorn econòmic marcat per la crisi, la destrucció d’ocupació, el tancament d’empreses i la dificultat d’accés al crèdit.