LA MAJORIA DE LES EMPRESES VALOREN POSITIVAMENT ELS RESULTATS DEL SEU EMAIL MÀRQUETING

L‘email màrqueting és per excel·lència un dels canals de comunicació més habituals en qualsevol estratègia de màrqueting. Això no obstant, normalment es complementa amb altres canals que permeten maximitzar el resultat global.

Tot i això, el correu electrònic no és una novetat sinó que és un dels primers mitjans digitals a aparèixer. Però lluny de ser obsolet, el correu electrònic màrqueting segueix sent rellevant. A causa de la seva alta accessibilitat, podeu arribar a una varietat d’audiències.

En aquest article expliquem les 4 raons principals per les que avui dia fa essencial comptar amb email màrqueting en la teva estratègia de Social Media:

1. Converteix 3 vegades més que les xarxes socials

Quan s’utilitza adequadament, la conversió d’una campanya d’emailing és molt més alta que a les xarxes socials, és per això que és una de les eines preferides dels marketers.

Es considera un dels canals amb més rendibilitat dins del màrqueting en línia, però cal comptar amb una estratègia de contingut clara, concisa i que aporti valor.

2. Personalització

El mailing massiu també ofereix l’oportunitat de parlar directament amb la teva audiència fent una connexió que dóna un sentiment de distinció i preferència al destinatari. És una característica clau per tenir percentatges positius dobertura.

3. Et manté a la ment dels teus consumidors

Acostuma a passar que un client no torna a consumir un producte o serveis és perquè s’ha oblidat que existeix.

Aquesta eina prevé que això no passi en construir un flux de recordatoris perquè, quan el client estigui disposat a comprar un producte o servei similar al que ofereixes, la teva empresa sigui la seva primera opció.

4. Immediatesa

En cas que comptis amb novetats o promocions per promoure la venda durant certes èpoques de l’any, els correus electrònics són un excel·lent canal per donar-los a conèixer de manera instantània i en el moment que ho necessiten.

Tingues en compte que quan utilitzis informació personalitzada segons el perfil del teu client, el teu percentatge de tancament (conversió) serà encara més gran.

No tenir una estratègia de màrqueting per correu electrònic significa perdre oportunitats de vendes i loportunitat denfortir els seus llaços amb els clients.

Així que si estàs llest per introduir les teves campanyes d’email màrqueting al teu negoci, tenim la millor solució per a tu. Consulta tots els serveis de Màrqueting i Comunicació que oferim i deixa que aconseguim junts l’èxit!